Vad denna tjej ska göra denna vecka

7 Mar

Måndag

Det är idag. Jag ska passa Betty, gå till affären och sen måste måste måste jag börja skriva på min uppsats. Får inte ödsla någon tid på att t.ex. skriva såna här blogginlägg. *gör det ändå*

Tisdag

7:30 ska vara på nytt jobb till 10:30 ca. Åker då till Skin Deep för en lång och ansträngande piercingdag fram till klockan 18:00. Har inte listat ut hur jag ska överleva än, men det kommer!!!

Onsdag

Klockan ett träffa mitt kontakt”barn” på stan. Äta lunch m henne + kanske spela biljard. För vilka pengar då? Kan man ju fråga sig. 16:30 är jag på nytt jobb igen. Till kl 19:00. Efter det är jag ca 110% död.

Torsdag

Möte på handikappenheten kl. 11:oo. Träffa nytt kontakt”barn”. Resten av dagen: Skriva uppsats.

Fredag

LEDIGDAG än så länge. Kommer säkert på ngt *kul* att göra då också. Kanske t.ex. jobba nånstans på nåt jobb.

Lämna en kommentar